FAQS sobre l’ús de les targetes moneder de les beques menjador (Actualitzat)

25/03/2020 Serveis Socials

FAQS sobre l’ús de les targetes moneder de les beques menjador (Actualitzat)

Aquest document serveix per esclarir tots els dubtes sobre l'ús de les targetes moneder de les beques menjador

 

Ja tinc la targeta. L’he d’activar?

-No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.

Què puc comprar amb la targeta?

-Aliments bàsics com verdura, fruita, ous, carn, peix, pasta, llegums, pa, oli, fruits secs, sucre, xocolata i derivats làctics com per exemple els iogurts. No es pot comprar begudes amb sucres, ni altres tipus de begudes com ara alcohòliques o energètiques 

Amb quin saldo ve carregada la targeta?

-Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d’allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4€ per dia de tancament dels centres.

Quin import puc pagar amb la targeta?

-L’import que tingueu disponible a cada moment, si es fa una compra superior donarà un error al datàfon.

Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?

-Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i mitjançant la web www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.

Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?

-Demana a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible  que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.

El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?

-Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.

El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?

-És un error de classificació de comerç, vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra.

Puc treure els diners del saldo a un caixer?

-No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.

Fins quan puc utilitzar la targeta?

-Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, pots gastar el saldo durant tot aquest període.

Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?

-No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.

He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?

-No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma.

Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer?

-Truca a l’Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE

​Incidència de funcionament

-Ens comuniquen per part de CaixaBank que una via per resoldre part de les incidències de funcionament de les targetes que no són operatives és via un caixer d'aquesta entitat. Recordeu que una de les operatives que poden fer en els caixers és veure el saldo i les operacions que han realitzat. Pel que ens han explicat, en el moment que s'intenta fer una operació en un caixer, en la majoria de les vegades, aquesta actuació restaura les dades de la targeta i torna a ser operativa

Col·labora