La iniciativa de l’Agència de Desenvolupament Local del Montsià abordarà les principals tècniques alternatives de la gestió de persones
La crisi econòmica arran de la pandèmia de la COVID-19 ha provocat que el teixit empresarial de la comarca, es trobi en una situació adversa. No obstant això, també s’ha incrementat la tendència a reinventar-se i ha posat en relleu l’alta capacitat de les empreses per adaptar-se a les circumstàncies, per molt negatives que siguin.
L’Agència de Desenvolupament Local del Montsià, conscient que els empresaris del Montsià no estan passant pel seu millor moment, vol donar-los un cop de mà amb uns itineraris formatius que tracten la gestió de personal i l’organització empresarial, de manera transversal. Per tant, en aquest itinerari aborda diferents tècniques alternatives a la gestió de les persones com el treball en equip, la implicació del talent, el valor de les persones i la innovació i agilitat de l’empresa. L’objectiu del seminari és assegurar la continuïtat del negoci des de la perspectiva del talent i del propòsit de l’equip.
Les sessions seran impartides per TalentUp!, un equip de facilitadors i mentors especialistes en la gestió del talent, la motivació i l’empatia. El format serà telemàtic, a causa de les restriccions sanitàries derivades de la pandèmia, i s’estructurarà de la següent forma:
Horari: de 16.30 a 18.30 h
1a sessió – 26/10 – Descobreix el valor de les persones
2a sessió – 28/10 – Treball en equip
3a sessió – 2/11 – Implicació i atracció del talent
4a sessió – 4/11 – Innovació i agilitat en l’ADN de l’empresa
Per participar en el seminari cal inscriure’s enviant un correu electrònic a puntemepresa@montsia.cat o emplenant el següent formulari:
https://forms.gle/PrB3ca8XnaUSXjnM6