La Fundació Montsià, situada a l’edifici del Consell Comarcal del Montsià, és un centre col·laborador del Servei per l’Ocupació de Catalunya (SOC). En anteriors ocasions ja ha organitzat diversos cursos formatius de diferents característiques. Per a part d’aquest any i del 2016, la Fundació Montsià organitza tres accions formatives més per ajudar a tota aquella persona que vulgui ampliar els seus coneixements i horitzó professional. Aquest cop, s’ofereixen les següents ofertes formatives a les quals ja s’hi pot inscriure: activitats de gestió administrativa, telefonista/recepcionista d’oficina i confecció i publicació de pàgines web,
L’oferta formativa d’activitats de gestió administrativa es posarà en marxa aquest mes de desembre i tindrà una durada de 900 hores. Dintre d’aquesta formació es realitzaran pràctiques a l’empresa, a més d’obtenir el certificat de professionalitat nivell 2.
La formació de telefonista / recepcionista d’oficina es començarà al mes de gener del 2016 i tindrà una durada de 520 h. Aquesta formació està adreçada adreçat al col·lectiu en discapacitat.
El curs de confecció i publicació de pàgines web s’iniciarà a l’abril de 2016 i està format per 560 h de durada, en les quals s’inclouen pràctiques a l’empresa. El curs compta també amb l’obtenció del certificat de professionalitat nivell 2.
Per més informació us podeu adreçar-vos a la Fundació Montsià, situada a l’edifici del Consell Comarcal del Montsià, Pl. Lluís companys, s/n., o contactant a través del correu electrònic fundacio@montsia.cat