Oficina comarcal d'administració electrònica
L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.
ON SOM? |
Per posar-vos en contacte amb nosaltres, us podeu adreçar a: - Pl. Lluís Companys, s/n - Amposta 43870
- Dilluns a divendres: de 9h. a 14h.
- Dilluns i dimecres: de 16h. a 19h.
- Correu-e: ocsae@montsia.cat
- Telèfon: 977 704 371
|
QUINS SERVEIS OFERIM? |
1. Servei d'assessorament en administració electrònica Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d'implantació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT - Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 20.000 habitants. El catàleg dels serveis és pot consultar en l'apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són: - eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet
- Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
- EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
- PCSP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
- e.FACT: Factura electrònica
- eNOTUM: Notificacions electròniques
- ERES: Registre d'Entrada i Sortida
- Cercador: Cercador de les administracions públiques
- IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
- Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
- Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.
- eTAULER: Tauler d’anuncis i edictes.
2. Servei de formació i divulgació de l'administració electrònica
Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d'administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT - Agència Catalana de Certificació i CESICAT. 3. Servei de certificació digital
- Servei a les administracions públiques: S'ha constituït com a entitat de registre col·laboradora de CATCert i col·laborarà en l'emissió de certificats.
- Servei als ciutadans:
- Generadors d'idCat. L'idCAT és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet. Permet relacionar-vos amb les administracions públiques, realizant tràmits i gestions online. També permet signar correus electrònics, documents electrònics, formularis web. Confecció d'idCat Mòbil, és un mecanisme d’identificació i signatura electrònica orientat a la ciutadania i basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al mòbil. Es pot utilitzar per a identificar-se en la majoria de tràmits amb les administracions catalanes i des de qualsevol dispositiu (no cal instal·lar res).
- Confecció d'idCat Mòbil, és un mecanisme d’identificació i signatura electrònica orientat a la ciutadania i basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al mòbil. Es pot utilitzar per a identificar-se en la majoria de tràmits amb les administracions catalanes i des de qualsevol dispositiu (no cal instal·lar res). Us podeu descarregar el tríptic.
|