VOLS PRESENTAR UNA RECLAMACIÓ? |
Recorda que PRIMER sempre hem de reclamar davant de l'empresa. Com hem de reclamar? Reclama a l’empresa de forma que en quedi constancia i es pugui acreditar: correu electrònic, carta certificada amb avís de rebuda, burofax, demanant i apuntant el número de la incidència. Si es tracta d’un servei bàsic o de tracte continuat (aigua, llum, gas, telefonia, internet, transports, mitjans audiovisuals o comunicacions), trucant al servei d’atenció al client. Compte! No oblidis apuntar el número de la incidencia o reclamació i el dia que truquem. En quin termini l’establiment o l’empresa ens ha de donar una resposta? Quan abans millor i, en qualsevol cas, en el termini màxim d’1 MES des que hem presentat la queixa o reclamació. En SEGON lloc, si no rebem resposta en el termini d'un mes o aquesta no ens satisfà, llavors podem presentar una reclamació o denúncia a l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC):
|
QUINA DIFERENCIA HI HA ENTRE PRESENTAR UNA QUEIXA, UNA RECLAMACIÓ O UNA DENÚNCIA? |
|